maritaupair.reismee.nl

Eerste stap gezet

Hallo iedereen,

Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk de eerste stap gezet. Ik heb mijn volledige pakket ingeleverd bij de organisatie!

Nu is het afwachten. Als ze het hebben goedgekeurd komt er een afspraak voor een kennismakingsdag en een intervieuw. In het Engels natuurlijk.

Best spannend hoor. Maar ik heb er wel onwijs veel zin in.

Ik hoop natuurlijk enorm dat ik een gastgezin vind en snel naar Noorwegen mag vertrekken!

Ik hou jullie op de hoogte!

Wink

Marit

p.s. als jullie mijn introductie filmpje willen zien, heb je de link nodig:

https://www.youtube.com/watch?v=-tZs4Orr0Ek&feature=youtu.be

Reacties

Reacties

Netty

Goed zo Marit! Onwijs spannend! Hopelijk gaat alles snel!! We leven met je mee!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active