maritaupair.reismee.nl

Nieuwe weg

Hallo allemaal,

Eindelijk heb ik de volgende stap gezet in voor mijn plannen van aankomend jaar. Niet Nieuw-Zeeland, vanwege meerdere hobbels. Maar, ik zoek het dichter bij huis. In Noorwegen.

Vandaag heb ik mij aangemeld bij de organisatie Travel-Active om in Noorwegen te gaan werken als Au-Pair. Als het allemaal doorgaat ben ik minimaal een half jaar van huis. En als het dan bevalt (van beide kanten natuurlijk) misschien wel langer

Smile

Ik kijk enorm uit naar dit avontuur en hoop echt dat het gaat lukken. Ik hoop dat ik een mooi jaar voor me heb en kan niet wachten om nieuwe herinneringen te maken met nieuwe mensen en veel te leren over andere landen en culturen.

Op deze blog wil ik jullie op de hoogte houden en laten we hopen dat ik het straks vanuit Noorwegen kan doen!

Marit

Reacties

Reacties

hans

Heb je je theorie voor een arreslee al. En niet vergeten een logeerkamer?

Mirjam

Spannend en hopelijk gaat het lukken! Noorwegen is toch ook prachtig, ik duim met je mee! Mir

Frans

Ik weet zeker dat het gaat lukken meisje.
En als je dan daar bent, ga ik mijn uiterste best doen om een keer langs te komen...
Papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active